Percubaan Renew Pasport di Pejabat Imigresen Mini UTC Sentul - Tak Menjadi

Memandangkan kegagalan untuk renew pasport antarabangsa aku dan membuat pasport anak-anak aku pada 4/1/2017 gagal, aku cuba pula ke Pejabat Imigresen Mini UTC Sentul pada 8/1/2017. Disebabkan pagi tu ada hal lain, terpaksa la berkunjung pada sebelah tengah hari.

Jabatan Imigresen Malaysia di Mini UTC Sentul
Malangnya, nombor giliran pun dah habis. Aku cuba bertanya kepada kaunter juruwang sama ada boleh ke ambil nombor lagi sebab ada tulis di situ 'Harap Maaf, Pemberian No. Giliran Ditutup Sementara', jawab pegawai tersebut kalau ada nombor lagi mereka akan beri, setakat ni ada 250 orang yang telah mengambil nombor giliran.

Terus aku batalkan hasrat nak buat pasport pada hari tersebut. Terpaksa cuba di hari yang lain pula.


You Might Also Like

0 komen