Menginap di Equatorial Hotel Melaka (April 2013)

Syarikat tempat aku berkhidmat setiap 3 bulan akan mengadakan satu mesyuarat pihak pengurusan. Mesyuarat ni dilaksanakan untuk membincangkan kembali perkembangan semasa operasi syarikat. Kebiasaannya mesyuarat ni akan diadakan di luar pejabat dan tempat paling sesuai kat mana lagi, mesti la kat hotel kan? Kalau bulan Januari hari tu aku dah menginap di Avillion PD, kali ni aku dan pasukan aku menginap di Hotel Equatorial Melaka pulak. Mesyuarat kali ni disertai oleh ahli pasukan baru bagi menggantikan tempat line manager yang telah resign pada akhir bulan Mac yang lepas. Dari hotel di JB, kali ni ke hotel di Melaka pulak, mari kita lihat gambar-gambar yang sempat aku rakamkan.

Sampai Hotel Equatorial Melaka ni dah lewat petang

Pandangan dari depan hotel

Bilik aku dan pasukan

Meja bisnes serta kerusi ergonomik

Ruang lepak di tepi tingkap..tempat paling best..huhu
Hotel ni boleh dikatakan berbintang jugak harganya jadinya memang sangat berbaloi la dia punya keselesaan. Tolak tepi semua drama yang telah berlaku waktu mesyuarat syarikat, aku suka hotel Equatorial ni. Sememangnya kalau ada orang sponsor aku penginapan di sini, sudah semestinya aku takkan lepaskan peluang tu..hahaha..

You Might Also Like

0 komen