Berkunjung ke KSL Resorts Johor Bahru (Mac 2013)

Mujur jugak aku ambik cuti sehari selepas balik daripada Langkawi hari tu, kalau tak memang aku kena bermalam kat sana sebab sehari buat lawatan ke tempat ni memang tak cukup kalau ikutkan. So, balik je daripada Langkawi, trip ke JB pulak menanti sebab isteri aku ada kursus pada weekendnya tu. Aku sebelum ni tak pernah dengar pun nama KSL Resorts JB ni, on the way ke JB tu ada la ternampak billboard kat tepi highway pasal KSL Resorts JB, nampak macam grand. Sampai kat JB petang tu untuk check-in hotel.

Lobi di KSL Resort Hotel. Memang dalam shopping kompleks dan memang grand pun..

Bilik di KSL Resorts JB

Jadi baby sitter sebab isteri kursus

Pandangan luar tingkap..kat sana tu Tower 1

Pemandangan luar tingkap menghadap Singapore

Tempat kursus
Memang best KSL Resorts JB ni sesuai dengan harganya yang berbintang. Harga dia berbintang pun, tetap hotel ni penuh dengan orang. Memang ramai betul orang berkemampuan sekarang ni ditambah lagi dengan orang daripada Singapura. Makanan kat sini pun sedap. Kalau aku berkemampuan untuk bercuti, memang hotel ni akan jadi pilihan untuk bercuti bersama keluarga.

You Might Also Like

0 komen