Review Meja Laptop Murah (Table Mate II)

Meja laptop kalau yang berkualiti, lebih baik beli kat Ikea sebab memang kualiti dia mantop tapi harga dia hampir kepada RM100 la. Ni aku tunjuk gambar sikit:


Nama meja ni Dave
Aku dah ada dah satu meja ni kat rumah, tapi memandangkan isteri aku pun ada jugak laptop kena ada satu lagi la meja laptop macam ni. Malangnya aku kekurangan modal sikit, kebetulan pulak aku dapat email daripada MilkADeal tentang satu meja ni nama dia TableMate:

TableMate
Harga sebenar dia RM89, dengan MilkADeal hari tu cuma RM45 jer. Aku pun taram jer la beli. Aku buat bayaran 19/9, 10/10 baru dapat confirmation penghantaran.3/11 baru meja ni sampai, punya la lama sebulan lebih baru sampai. Ntah hapa-hapa. Aku dah sampai hampir lupa sebenarnya aku beli meja ni.

TableMateII

Gambar belakang kotak TableMateII

Gambar TableMateII dah siap pasang
Keluarkan daripada kotak meja ni, satu perasaan yang tak best muncul. Dalam hati "Apa benda yang aku beli ni????". Besi dia ringan gila lepas tu tempat letak barang atas tu macam lembut jer. Aku rasa kalau anak aku besar nanti lepas tu dia buat main meja ni, memang jahanam terus meja ni. Tengok video Youtube kemain lagi macam SmartShop punya video nak jual barang. Memang marketing power tapi barang kualiti tak berapa best. Apa pun, barang pun dah bayar, dah guna dah pun, nak komplen pun tak guna, jadi guna jer la...

You Might Also Like

0 komen