Parti Besday di Bistro Cara Putra - Kelab Saujana Utama

Pada 17/6 yang lalu, aku dan isteri dijemput datang ke satu parti besday yang pertama bagi anak pasangan suami isteri, kawan kepada isteri aku di Kelab Saujana Utama. Abang ipar aku tinggal di Saujana Utama jadinya tempat ni tak asing bagi aku. Cumanya aku tak pernah lagi ke Kelab Saujana Utama ni. Tempat ni rupanya terletak di atas bukit sikit, kalau sampai kat traffic light di kawasan komersial Saujana Utama tu, ikut jer signboard kat situ, nanti jumpa la tempat ni.

Kelab Saujana Utama

Tema besday parti adalah biru Smurf

Pertama kali aku dengar nama anak kawan kepada kawan isteri aku ni, aku rasa pelik sebab ni nama ambik dari mana ni? Tapi seriously, ni antara besday parti yang agak grandis yang aku pernah datang. Agak-agaknya berapa la kos besday parti ni? 


Sambutan orang-orang muda generasi Y

Ibu dan anak bergembira sakan

Aku tak nak la komen apa-apa berkenaan dengan ibu bapa yang bersungguh-sungguh membuat majlis hari lahir ni sebab aku pun dah tak lama lagi nak jadi bapa, cumanya aku sendiri tak pernah pun mak bapak aku celebrate besday macam ni. Tapi masing-masing ada gaya dan perjalanan kehidupan yang tersendiri. Itu pilihan individu masing-masing. Kalau aku, aku lebih suka gaya kehidupan yang sederhana dan bersikap terbuka terhadap pilihan orang lain.

Pasangan merpati dua sejoli

Kawan sekolej bersama besday girl

Sebelum aku mengakhiri blog post kali ni, mari kita tengok video persembahan artis di bawah:

You Might Also Like

0 komen