Dah Habis Training Ada Klinik Pulak

Aku kembali lagi ke UTM JB lagi pada 12/4/2012 tapi kali ni aku bersama 2 orang rakan seofis. Untuk kali ni sebenarnya satu lagi projek, memandangkan Person In Charge (PIC) untuk handle projek ni dah berhenti, aku terpaksalah menjadi pengganti kepada PIC tersebut. Kalau ikutkan training dah habis dah, ntah camner ntah tetiba boleh ada klinik pulak. 1st time aku dengar klinik, selalunya bengkel. Tapi tak kisahlah, aku tunjuk gambar jer la, malas nak bercerita banyak:

Klinik LIMS

Pindah tempat pulak

Suasana dalam klinik LIMS

Semua orang khusyuk..Mamat kat kiri tu je lepak..Master Programmer..

Pemandangan luar lab komputer
Selesailah hari pertama. Hari ke-2 pulak:

Bos UPMU tengah beraksi..tengah duk ambik video nak buat montage perasmian ni

Kakitangan yang terlibat
 Habis dah hari ke-2.

Makan tengahari di Restoran Sedap Sup Taman U. Ntah kenapa awek tu tepuk dahi ntah..

Petangnya, balik semula ke KL. Sekian..

You Might Also Like

1 komen

  1. awek yang selalu diusha setiap kali ker skudai. hahaha...

    ReplyDelete