Kawasaki KLX150s Track Day 2010 di Ulu Yam

Memandangkan bulan ni aku takde tulis apa-apa lagi dalam blog ni. Saja la aku nak sharing-sharing memandangkan aktiviti sedang berlangsung setiap weekend sampai awal bulan depan. Kawasaki Motors ada menganjurkan Track Day untuk peminat-peminat motosikal lasak KLX 150s ataupun bahasa mudahnya motosikal scrambler. Aku ingat lagi arwah bapak aku dulu ada bergambar waktu dia bawak motosikal scrambler muda-muda time dia duk tengah belajar kat Ipoh dulu zaman 70-an. Kira famous la motorbike scrambler ni. Sekarang ni motorbike scrambler tu untuk tengok aksi terbang-terbang jer.

Aku ada amik gambar time aku pergi hari 1st day acara ni berlangsung. Cuma aku tak upload jer lagi. Yang tak bestnya, line Maxis takde kat track kat Ulu Yam tu. So, kalau tak nak terputus hubungan line yg ada cuma line Celcom jer la yg ada.





Kalau ada sesiapa berminat nak datang, hari Ahad ni last day aku ada turun. Pastuh kita boleh pergi mandi-manda kat Sungai Ulu Yam. Pastikan datang awal sikit sebab kalau dah dekat tengahari tu jalan jem kat Ulu Yam sana. Mareeee!!!!

You Might Also Like

0 komen