Hari Belia 2010 Bersama Kawasaki Malaysia

14 sehingga 16 Mei 2010 yang lalu, isteriku yang tercinta mendapat tugasan luar sempena Hari Belia 2010 di Putrajaya. Putrajaya ni dekat je dengan ofis aku, ada la dalam 10 min kalau drive 100km/h. So, sepanjang weekend tu aku berkampung di rumah adik aku di Presint 14 Putrajaya. Hari Sabtu 15/5, aku saja la lepak kat booth Kawasaki. Sekali tu, aku ternampak kelibat gadis-gadis berbaju hijau/merah/hitam ni:



Dalam hati aku berkata-kata, (Fuyoo!!Ada aweks-aweks model la!!). Mesti korang berkata-kata dalam hati jugak (Ek ele Mamat ni dah kahwin pun tapi gatal duk tengok pompuan lain, apa da!! teruk betul..) Lantak korang la, yang penting aku setia pada bini aku. Hahaha..

Dah boring-boring ronda-ronda kat tempat motorsport (tengok drift kereta memang best siut), sempat la jugak aku berjalan-jalan di sekitar semua tempat yang ada event lain. Ada Jom Heboh lah, ada gerai jual barang, ada pameran IPT semua. Berpeluh gilerbaban aku hari Sabtu tu.

Hari Ahad pulak, aku datang lagi sekali. Tapi kali ni aku try bawak model terbaru motosikal Kawasaki KLX150S. Anyway, aku malas nak tulis banyak-banyak. Aku taruk slideshow terus senang:



Aku dah ler lama tak naik motor, motor Kawasaki tu pulak motor yang ada clutch. Gelabah jugak la memula tu nak bawak. Tapi lepas dah bawak, merempit jugak aku terbang-terbang kat atas trek motorcross tu..haha..

Tak banyak citer sangat la yang aku boleh cerita selain daripada 'panas' siut cuaca terik sepanjang 2 hari aku pergi lepak sana. Nak tengok gambar lagi ek? Kejap..kejap..



Okay tak gambar aku dengan isteri aku dengan motor Ninja 250R ni? Aku ada 2 orang abang ipar aku bawak motosikal Ninja 250R. Aku rasa aku tak mungkin nak beli motosikal ni, harga sebiji motor ni jer (RM20K) nak sama harga dengan Proton Iswara aku yang tak habis lagi bayar loan dengan bank. Dah ler dengan maintenance segala apa accessories lagi, hobi yang sememangnya mahal.

Namun begitu..adakah dengan membeli motosikal sport ni, aku akan dapat teman yang sebegini?



Setakat bergambar jer bolehlah kan? Harharhar...

You Might Also Like

0 komen