Rosyam Noor dan Farah AF di Mydin Hypermarket USJ

Pada 19/3 yang lalu, bini aku ajak pergi makan kat satu restoran berangkai JM Bariani cawangan di Mydin USJ. So, lepas kerja aku pun bergegas ke sana sebab dah lapar kan..Sesampai jer kat sana, makan la nasi bariani ayam..fuhh..memang sedap. Tapi kadar kolestrol kalau ditengok pada tahap minyak kat lauk ayam dia sangat la tinggi. Memang tidak digalakkan la untuk orang yang sudah berkolestrol tinggi.


So lepas habis jer makan nasi bariani JM Bariani, ada apointment dengan bakal penyewa rumah sewa kepunyaan pakcik bini aku di USJ 6. Sampai je kat ruang legar Mydin USJ, kitorang perasan la ada majlis tengah nak start. Mulanya kitorang takde la cam ambik kisah sangat pun, baru je nak gerak tiba2 muncul la artis yang tersangatlah glamer sehinggakan bini aku sanggup patah balik dan tunggu sampai acara bermula. Artis tersebut adalah tidak lain dan tidak bukan Rosyam Noor:



Kalau sapa2 yang tahu pasal Power Root atau pernah tengok iklan Power Root, mestilah kenal Rosyam dengan Farah AF kan? Diorang datang sebab ada penyampaian hadiah pemenang Power Root. Aku pernah minum tongkat ali power root 6 tahun lepas, terus tak nak minum dah sebab tak sedap..haha..


Bini aku yang tersayang adalah peminat nombor satu Rosyam Noor ni. Katanya Rosyam Noor ni sangat hensem. Hakikatnya, aku merasakan Rosyam Noor ni biasa jer malah aku jauh lebih HEMSEM daripada Rosyam ni..hahaha...

Dah habis En. Rosyam memberikan sepatah dua kata, tiba pula giliran Farah AF untuk memberikan persembahan. Sememangnya si Farah AF ni memang best persembahan dia:


Tengoklah aksi bertenaga si Farah ni. Perghh..memang meremang bulu roma..huhu..Interaksi dia dengan penonton pun okay. Siap lambai-lambai tangan kat aku walaupun bini aku kat sebelah aku jer..akakaka..

Aku takde balas balik lambaian Farah AF, yerlah bini kat sebelah. Kononnya buat-buat jual mahal kan. Sekali tu, si Farah AF ni turun ke bawah pentas pulak time dia tengah nyanyi tu.


Tu dia, dia datang pulak..Aku time tu dah cuak dah. Maunya dia tarik aku naik atas pentas suruh berjoget, mampuihh aku...Nasib baik dia pergi cuit ada sorang budak kecik kat depan aku..hahaha..Dapat la jugak aku tengok muka Farah AF ni dengan dekat. Punya tebal dia punya mekap beb..tapi tebal-tebal pun, nampak jugak jerawat dia..kuikuikui...

Okaylah..saja jer mengupdate blog ni. Dah penat-penat buat draf tapi tak publish. Apa barang kan?

Adioss..

You Might Also Like

2 komen