Maternity & Kids Expo MidValley (April 2013)

Aku sememangnya suka pergi ke bermacam-macam jenis event termasuklah expo ni:

5th Maternity & Children Expo MidValley Exhibition Centre
Memang ramai orang yang datang ke expo ni. Kalau bawak stroller memang susah nak gerak woo..

Pertandingan kemas beg anak. 
Sapa dapat kemas beg anak dengan paling pantas dapat bawak balik beg yang ada atas meja tu. Aku tak join la pertandingan ni, sampai pun dah lambat tapi kalau sampai awal pun aku tak nak masuk kut. Memalukan kaum jer karang..wakakaka...

Ada pertandingan bergambar untuk bayi..

Ramai siut orang beratur..

Alamak..anak dan isteri aku pun dah terjebak jugak..

Kesian kat anak aku, duduk dalam bucket je?

Macam-macam gaya diorang suruh anak aku buat..

Bergaya lagi dan lagi

Editing touch up..

Kamera fon aku tak cukup power nak amik gambar secantik ni

Diorang nak jual soft copy CD ni..mahal siut..

Aku snap dulu depan-depan PC diorang ni dengan silent camera fon aku..wahaha..

Banyak ler pulak gambar-gambar anak aku bergaya sakan yang best..

Gambar pilihan untuk printing. Dapat sekeping jer pun.
Dah ler nak masuk contest ni kena bayar untuk sewa costume, nak print gambar pun diorang cas jugak. Memang betul-betul buat duit kampeni ni. Market mak bapak ni rupanya antara market yang sangat menguntungkan. Sapa kata mak bapak takde duit? Betul tak?

You Might Also Like

1 komen

  1. demi anakk...mak bapak mana tak sanggup keluarkan duit kan..hehehe..tembam nye anak ko..geram kat pp dia!!!

    ReplyDelete