GBS Marketing Branded Toys Warehouse Sale November 2012

Punya la lambat entri aku pasal warehouse sale ni, dah sebulan lebih baru nak taruk. Orang lain kalau nak cari info pasal event ke barang best ke biasanya akan search blog sebab nak tahu keadaan yang sebenar yang takde keluar dalam TV atau mana-mana berita. Malangnya aku ni bukan pemberita, aku tulis blog ni pun waktu ada masa lapang dan kalau tetiba rasa nak tulis blog. Blog aku ni pun bukannya famous mana pun, just mengisi kekosongan yang ada kat internet pun..hahaha..

Apa pun awal bulan November yang lepas, aku saja la search pasal GBS Marketing (teringat nama ni waktu pergi BabyExpo kat KLCC hari tu) sebab nak survey-survey stroller untuk anak aku. Sekali tu ternampak ni:

Iklan di FB GBS Marketing
Bila bagitahu kat bini aku, terus jadi teruja dan apa lagi, jadi satu kewajiban la untuk pergi. Tempat ofis GBS ni agak tersorok jugak kat belakang-belakang kawasan kilang walhal kalau tengok dalam Google Map tepi Federal Highway jer. Sampai-sampai jer kat depan gudang diorang, ternampak deretan stroller-stroller ni:

Stroller murah-murah
Tak expect pun ada stroller ada banyak dan yang lagi tak expect harga dia memang murah gila.

Stroller paling murah - RM50!!
Patutnya aku angkut jer stroller RM50 kat atas ni buat emergency ke tak pun simpan untuk anak no. 2 ke no. 3 ke hehehe...

Playpen Graco - RM250!!
Playpen ni tak beli sebab dah ada dah kat rumah kakak ipar aku kasi. Tapi anak aku dah nak masuk 3 bulan dah sekarang ni tapi tak guna sangat pun playpen ni, mungkin lain bulan kut.

Mainan budak-budak

Lagi-lagi mainan
Method bayaran kat GBS Marketing tu boleh bayar guna kad so tak payah bawak cash pun takper. Memandangkan waktu kat IBEX 2012 hari tu memang dah plan dah pun nak beli stroller jenis Graco yang ada sekali dengan Car Seat, aku dan isteri akhirnya membuat keputusan untuk membeli stroller ni:

Stroller Graco Display Unit - RM500!!
Stroller ni memang beli angkut macam ni jer, kotak semua dah takde dah. Ada la kesan calar sikit-sikit lepas tu head rest baby untuk dalam stroller dah takde tapi yang lain-lain semua okay lagi. Dah jimat la berapa ratus untuk stroller baby je.

Buat masa ni memang puas hati pakai stroller ni, cuma bila dah lipat stroller ni baru sedar yang kereta Viva punya bonet tak muat nak masukkan stroller ni, kena letak kat seat belakang dan makan ruang sorang penumpang dah. Kena tukar kereta yang lagi besar la kalau nak bawak banyak barang baby yang lain..huhu..

You Might Also Like

0 komen