Jualan Gudang Hush Puppies di Bandar Kinrara

26 Mei 2012 yang lalu, isteri aku telah mengajak aku pergi ke satu jualan gudang bertempat di Bandar Kinrara, Puchong. Rupanya tempat ni dekat dengan laluan aku balik kerja. Walaupun aku takde duit tapi aku pergi jugaklah:

Jualan Gudang Hush Puppies

Pengedar Fesyen Pakaian Shoe Connection Sdn Bhd

Ramainya orang..

T-shirt polo harga RM49

Beg-beg untuk pergi travel

Sepender pun ada jugak

Tempat jual kasut..takde yang menarik pun..

Warga Malaysia yang datang bershopping

Malangnya aku dan isteri aku tak beli apa-apa pun. Isteri aku sebenarnya nak beli kasut, tapi design2 dia langsung yang takde berkenan di hati isteri aku. Ada la satu t-shirt untuk aku isteri aku kononnya nak belikan, sekali bila tengok kat logo depan t-shirt tu terpampang gambar anjing Hush Puppies terjelir lidah. Terus tak jadi nak ambil..Kalau aku berduit waktu ni, bolehlah aku rembat barang-barang murah kat situ. Apa kan daya...

You Might Also Like

0 komen