Akhirnya Harry Potter Dah Habis

Aku ni bukanlah peminat Harry Potter, jadinya aku tak teruja pun bila Harry Potter movie ni keluar. Aku ada download Harry Potter kat laptop aku, tapi ntah bila tahun aku nak tengok aku pun tak tahu. Tapi bila ada orang ajak tengok dan belanja pulak tu tengok wayang, aku okay jer. Seingat aku, aku tengok Harry Potter 1 dan 2 je kut. Tapi aku teringat ada dulu India cuba nak tiru Harry Potter ni, cuba tengok ni:

hari-puttar-a-comedy-of-terrors-wallpaper

Haha..aku tak pernah tengok pun citer ni, tapi tajuk dia jer dah buat aku tergelak. Tapi yang aku baca katanya diorang ni kena saman dgn Warner Bros sebab hasilkan filem ni. Nak tahu lebih lanjut, masuk jer Wikipedia tulis pasal Hari Puttar ni.

Hari Ahad 17/7 lepas (Selamat Hari Lahir Ummi), aku, bini aku, kakak ipar aku dengan anak-anak dia pergi la menonton citer Harry Potter ni. Kakak ipar aku ni peminat Harry Potter. Dia siap beli buku Harry Potter yang tebal tu. Kalau aku la kan, aku beli buku motivasi atau buku bisnes. Takde maknanya aku nak beli buku citer walaupun sebenarnya aku takde la bisnes pun haha..Tapi rasanya dah lama aku tak beli buku. Asyik ngadap laptop jer pun.

Rombongan tengok Harry Potter
Bila tengok anak buah bini aku, teringat aku dengan adik aku zaman kecik dulu. Memang selalu pergi memana, main semua berdua. Tu zaman kecik, bila dah besar pulak boleh kerja kat company yang sama.

Kakak, Nabil, Isyraf, Bini
Poster Harry Potter dah besar
Aku dan Bini
Goyang la pulak gambar kat atas ni. Aku tak nak komen banyak la pasal citer ni sebab yang penting, dah habis..hahaha..

Harry Potter
Okaylah..Selamat Berpuasa..

You Might Also Like

0 komen