Ferrari F430 Depan Secret Recipe Glenmarie

Aiseyman, aku punya blog ni dah terskip sebulan update la. Padahal bukannya susah pun nak menulis ni, letak jer tangan atas keyboard, kasi tune otak sikit pastuh arahkan jari menari-nari atas keyboard. Tu jer pun kan? Sapa-sapa blogger tegar mesti paham apa aku tulis ni kan?

Apa pun, sebenarnya aku ada benda lain nak tulis sebenarnya ni tapi malas la nak kasi bikin sebab nak kena pilih gambar, pastuh tulis, pastuh edit, pastuh publish. Aisey, aku lupa nak taruk iklan la kat blog aku ni kasi duit kalau masyuk tak banyak, sikit pun jadilah.

Okay, sebenarnya blog entry kali ni takde apa citer sangat pun. Aku ni dulu harap jer belajar pasal kereta, tapi kerja bidang IT. Habis semua ilmu-ilmu pasal kereta aku dah tinggalkan. Kereta servis hantar bengkel jer pun, siap kena tipu pun pernah. Walau apa pun, kalau tengok kereta sport, mesti teruja jugak la. Macam kereta kat bawah ni:




Sebenarnya ada sebiji lagi kereta sport kat sebelah tempat aku parking kereta, yang tu kereta Lamborghini warna hitam. Memang dahsyat beb..Rupanya kat area Glenmarie tu ada tempat tuning untuk kereta-kereta sport ni rupanya. Tak tahu la sapa owner kedai tu tapi yg lepak kat kedai tu semuanya golongan "Yuppies" yang agaknya tak tahu nak buat apa la kut dgn duit yg melimpah ruah diorang dah dapat tu. Terpulang pada minat masing2 la kan?

Apa pun, dah lapar time tu so pergi la makan kat Secret Recipe dulu sementara tunggu jem kat NKVE tu reda sikit. Sehari aku spend masa dalam kereta hampir 3 jam siut, dengan jarak perjalanan sehari 120km. Kalau sebulan kerja, jap aku amik calculator, congak aku fail sikit...60 jam aku habiskan masa dalam kereta dan 2,400km aku drive sebulan!!! Tu belum termasuk jalan-jalan weekend dengan balik kampung isteri semua. Tapi rasanya ada orang lain yg lagi hebat statistik dia daripada aku ni kan?


Okaylah, cukup setakat ini. Selamat Berpuasa!!

You Might Also Like

0 komen