Makan-makan Buka Puasa di Flaming Steamboat

Dah seminggu lebih raya dah pun. Punyalah malas aku nak update blog aku ni. Walaupun bulan puasa dah habis, tapi bulan puasa adalah antara bulan kegemaran aku sebab ada banyak sebab. Salah satu sebabnya, MAKAN!! Bukanlah nak kata bulan Syawal tak makan, bulan Syawal lagi banyak makan sebenarnya. Tapi bulan puasa ni makan dia puas sikit, betul tak?

Tapi tahun ni punya puasa, aku takde rezeki pulak nak bukak puasa kat memana hotel. Tahun lepas, aku ada la jugak bukak puasa kat Marriot Putrajaya under company. Apa pun, tahun ni terima kasih kepada Cik Izzati yang telah merekomenkan satu tempat yang agak istimewa, aku dan rakan-rakan seofis berbuka puasa si Flaming Steamboat, Sunway.

Chocolate Marshmellow


Entri blog ni bukanlah bertujuan nak mempromosikan Flaming Steamboat ni, tapi just nak bercerita la pengalaman makan kat tempat ni. Memang sedap dan tak muat la perut nak kasi taram. Pelik jugak aku kenapa aku tak perasan tempat ni padahal aku memang dulu-dulu selalu duk makan kat kedai Tomyam sebelah kedai mamak sebelah Flaming ni. Apa pun, tengoklah gambar-gambar sebahagian geng MTSB makan dengan penuh semangat yang 'membara'..haha..



Ajak duk tengok jer seafood tu sebab dia alergik. (Dalam hati, terbang duit RM21.75 aku..) Jgn marah Ajak.. Syam pulak duk pulun makan biskut stick bercicahkan coklat.



Tak berenti si Syam ni pulun coklat. Gila coklat rupanya mamat ni..



Wah..seronok betul mereka-mereka ini.



Diorang ni walaupun kurus macam aku, tapi melantak tak hingat jugak..haha..



Tekun meratapi seafood yang terhidang..dari kanan, Raja Lobster, Raja Ketam dan Raja Ayam..wakaka..



E'eh..Cik QA kita pun join jugak? Amcam kualiti kontrol makanan sini maree?..hehe..



Sampai senget spek aku da..Nak kena tempah spek baru la aku. Flamingnya hebat sangat..

Kalau nak banding makan kat Kenny Rogers, makan kat Flaming ni lagi murah sebenarnya. Apa pun, pilihan di tangan anda.

Selamat menjamu selera kay!!

You Might Also Like

1 komen

  1. aku suke kenny rogers sbb aku tak mkn seafood..uwahh...T_T

    ReplyDelete